Zoeva: Warm Spectrum

IMG_6842Če ste že brali kaj moj blog, potem veste, da sem zvesta uporabnica Zoeva kozmetike in čopičev. Zame so njihovi produkti med najboljšimi, pa še cene so relativno nizke. Tako sem poleg Zoeva Coral Spectrum palete z rdečili (ocena tukaj), kupila še tole Warm paleto za oči. Izbirala sem med tremi različicami (Warm, Nude in Cool) in izbrala tole, saj se mi je zdelo, da jo bom tudi največ uporabljala.

If you have already read my blog then you know that I’m a loyal user of Zoeva brushes and cosmetics. For me their products are among the best, the prices are also relatively low. So beside the Coral Spectrum blush palette (review here), I also bought the Warm Spectrum eyeshadow palette. I chose between three versions (Warm, Nude and Cool) and chose this one, because I felt that I will use it the most.

IMG_7019

Embalaža je enaka kot pri Coral Spectrum paleti, le večja. Torej mat črna kartonasta paleta, ki pride v rokavu, z bakrenim napisom na paleti. Paleta ne vsebuje ogledala. Narejena je zelo dobro, deluje trpežna.

The packaging is the same as the Coral Spectrum palette, only bigger. So it’s black matte cardboard palette that comes in a sleeve, with a copper lettering. The palette doesn’t contain a mirror. It’s made really well, seems durable.

IMG_7026

Paleta je malenkost večja, kot njihov druge palete, saj ima tudi več senčil. Ta paleta jih ima namreč 15. Vsa senčila so zelo lepo pigmentirana, ravno prav mehka in se čudovito nanašajo ter enostavno blendajo. Paleta vsebuje 10 mat senčil, 2 duochrome in 3 satenasta. Kar mi je všeč pri tej paleti je to, da vsebuje tudi mat črno senčilo, ki po mojem mnenju mora biti v vsaki paleti. Prav tako imamo tudi dovolj prehodnih barv. Satenasta senčila so izredno pigmentirana, pri nanosu imam občutek, kot da so kremna senčila, čeprav niso. Duochrome senčila bi lahko bila po mojem mnenju rahlo bolj pigmentirana, ampak vseeno so zelo lepa in zelo rada jih uprabljam.

The palette is slightly larger then their other palettes as it has more eyeshadows. This palette namely has 15 eyeshadows. All of the shadows are nicely pigmented, soft enough and apply beautifully and blend easily. The palette contains 10 matte eyeshadows, 2 duochrome and 3 satin. What I like about this palette is that it has a matte black shadow, which in my opinion should be in every palette. We also have enough transition shades. The satin shadows are highly pigmented and upon application I feel like they are cream shadows, although they are not. The duochrome shadows could be slightly more pigmented, but I still think they are really nice and I love using them.

IMG_7031

Kot minus naj omenim to, da ima paleta 4 svetle barve, ki so si na oko zelo podobne, čeprav vseeno niso iste. Vsaka paleta, bi morala imeti tudi svetla senčila, eno mat in eno satenasto po mojem mnenju, ampak štiri se mi res zdijo preveč. Raje bi dali vmes še dve barvni senčili, mogoče kakšno rdečkasto-rjavo ali kaj bolj živega. Ta svetla senčila so tudi najbolj pudrasta, kar pa mene načeloma ne moti.

As a minus I want to mention that the palette has 4 light shadows that are really similar to the eye, although not the same. Every palette should have some light shadows, one matte and one satin in my opinion, but I feel that 4 are too much. I would prefer to have two more shadows, maybe a maroon or something brighter. These lighter eyeshadows are also more powdery, but I don’t mind.

PicMonkey Collage4

Kljub temu se mi zdijo senčila zelo dobra, paleto veliko uporabljam in vedno najdem kakšno novo kombinacijo. En izgled sem že tudi objavila s to paleto in če ga želite videti kliknite tukaj.  Prav tako za več slik in swatchev kliknite tukaj. Paleto sem plačala 35€, naročila sem jo v spletni trgovini Douglas.at in jo prevzela ter plačala v trgovini v Avstriji.

Nevertheless I consider the eyeshadows really good, I use the palette a lot and I always find some new combinations. I have already posted a look using this palette and you can see it here. Also for more pics and swatches click here. I paid 35€ for the palette that I ordered in the Douglas.at online store and I picked it up and paid for it in the store in Austria.

Radi se imejte in veliko se smejte! 😉

2 thoughts on “Zoeva: Warm Spectrum

  1. Pingback: Zoeva: Warm Spectrum swatches | Kič Kafič

  2. Pingback: Potovalna make-up torbica | Kič Kafič

Leave a comment