Semi-Sweet Chocolate bar make-up look

IMG_7995

Kot ponavadi, sem vam tudi tokrat, po oceni Too Faced Semi-Sweet Chocolate bar palete (ocena tukaj), pripravila izgled z uporabo prav te palete. Ustvarila sem make-up izgled, ki ga najbolj pogosto poustvarjam in ki je zame bolj dnevno-dramatičen. Upam, da vam bo všeč.

As usual I prepared a make-up look after reviewing the Too Faced Semi-Sweet Chocolate bar palette (review here), using that palette. I did the make-up look that I create most of the time and that is more of a daily-dramatic look for me. I hope you’ll like it.

IMG_8392

Najprej sem oko pripravila z bazo. Prvo senčilo, ki sem ga uporabila je bilo Mousse (1.), ki mi je služilo kot prehodna barva, prav tako pa sem ga potegnila v gubo veke. To sem ponovila 2-3x. Nato sem nadaljevala z rahlo ožjim blending čopičem in nanesla Peanut Butter (2.) v samo gubo veke, da sem dala veki malo več dimenzije, več raznolikosti. Pazila sem, da nisem šla previsoko. Tudi to sem ponovila parkrat. Ko sta bili senčili lepo zblendani, razmazani, sem nadaljevala.

First I prepared my eyelid with a base. The first eyeshadow I used was Mousse (1.) that served as an transitional shade and I also pulled it lower in the eye crease. I repeated this step 2-3x. Then I continued with a more narrow blending brush and applied Peanut Butter (2.) only in the crease to give the eyelid a little more dimension, more diversity. I was careful not to go too high. I also repeated this a few times. When the eyeshadows were nicely blended I continued.

IMG_8384

Nato sem v zunanji kotiček za poglobitev nanesla malo Truffled senčila (3.) s ploščatim čopičem in ga s čopičem za blendanje razmazala. To sem ponovila dvakrat. Nadaljevala sem s ploščatim čopičem, s katerim sem nanesla Bon Bon (4.) čez celo veko a le do očesne gube. S tanjšim čopičem za bledanje in z Peanut Butter senčilom sem popravila prehod med senčili.

Then I applied a little bit of Truffled eyeshadow (3.) with a flat brush on my outer eye corner for a little depth and blended it with a blending brush. I repeated this step twice. I continued with a flat brush that I used to apply Bon Bon (4.) over my whole eyelid but only up to the crease. I went over with a more narrow blending brush and Penut Butter eyeshadow to fix the transitions between the eyeshadows.

TFMCollage

Na spodnjo veko sem najprej na notranji rob nanesla Catrice Kohl Kajal v odtenku Blue I Know You? (moder svinčnik), nato pa tik ob trepalnicah s tankim čopičem razmazala črtalo z Blueberry swirl (5.) senčilom. Da sem modro senčilo malo ublažila sem na spodnjo veko nanesla še Peanut Butter senčilo. V notranje kotičke in pod obrvi sem nanesla senčilo Butter Pecan (6.). ter na spodnje in zgornje trepalnice nanesla maskaro.

First I applied Catrice Kohl Kajal in Blue I Know You? (blue pencil) on my waterline and then blended it together with Blueberry Swirl eyeshadow (5.) and a pencil brush right under my lashes. To tone the blue down a little I applied some Peanut Butter on the lower eyelid. In my inner corners and under my eyebrows I applied Butter Pecan (6.) and mascara to the lower and upper eyelashes.

IMG_8374

Če bi tale izgled uporabila zvečer, bi definitivno nanesla še črno ali rjavo črtalo in dodala umetne trepalnice, za malo več dramatičnosti, tako pa sem črtalo in trepalnice izpustila. Seznam ostalih izdelkov, ki sem jih uporabila je spodaj. Vam je bil ta look všeč?

If I would use this look for nigh time I would definitely apply black or brown eyeliner and add some false eyelashes to be more dramatic, but this time I didn’t use them. List of the other products I used is down below. Did you like this look?

Radi se imejte in veliko se smejte! 😉

Seznam ličil/Make-up list: obraz/face (Rimmel Stay Matte liquid mousse foundation, ABH Banana powder, ELF Studio Pressed Powder (Sand), Urban Decay Beached Bronzer (Bronzed), Essence Pure Nude highlighter, Milani Baked blush (Luminoso), Essence Make me brow), ustnice/lips (Urban Decay Vice lipstick (Gubby), Khroma Beauty Wildflower Honey lip gloss).

Save

Save

Save

Save

Leave a comment